Пројекти школе
Назив пројекта | Носилац пројекта | Реализатори пројекта | Временкс динамика-трајање |
Пилатес-фискултура ума за децу са сметњама у развоју | Спортски савез Бајина Башта- ОШ „Свети Сава“ | Оливера Ђуровић,
дефектолог |
од 01.01. 2020. до 31. 12.2020. |
Програм школског спорта за девојчице | Спортски савез Бајина Башта- ОШ „Свети Сава“ | Мирјана Марковић, наставник разредне наставе | од 01.01. 2020. до 31. 12.2020. |
Обогаћен једносменски рад | Министарство просвете,науке и технолошког разбоја РС – ОШ „Свети Сава“ | Наставници физичког и здравственог васпитања, наставници српског језика, математике, физике, биологије, историје, географије,музичке и ликовне културе, наставнци разредне наставе, верске наставе | Септембар-јун шк. 2020/21. године |
Ми смо свесни да имамо много тога што нас издваја од других школа, али имамо нешто што нас заиста издваја, а то је програм „Школа без насиља“.
ШКОЛА БЕЗ НАСИЉА
(Ка сигурном и подстицајном окружењу за децу)
На седници Наставничког већа биће формиран Тим за борбу против насиља, у саставу:
Директор школе, помоћник директора, педегог, олигофренолог, учитељ и одељенски старешина
Програмске активности и садржаји |
Носиоци активности |
Динамика |
Показатељи реализације |
Презентација резултата истраживања (за наставнике, родитеље и ученике) |
Учитељи, одељенске старешине | IX/X | Записници са родитељских састанака |
Реализација цртане серије „Уааа, неправда“(I-V)разреда | Учитељи, одељенске старешине V разреда | IX/X | Дечији продукти са радионица и евалуација |
Препознавање и дефинисање улоге Савета родитеља | Стручни сарадник, директор | IX | План Савета родитеља |
Избор чланова за вршњачки тим- (BT) | Одељенски старешина | X | Листа чланова BT |
Обука чланова за рад у вршњачком тиму | Координатор вршњачког тима | X | Продукти са радионица |
Реализација превентивних радионица на одељенским заједницама | Учитељи, одељенске старешине | XI/XII | Записници, документовање састанака и обуке |
Састанци са родитељима и обука о правилима и реституцији | Учитељи, одељенске старешине | XII | Иницијатива и број присутних родитеља |
Утврђивање и уградња школских правила у Правилник школе | Наставничко веће | I | Истакнута и вудљива одељенска и школска правила |
Формирање унутрашње заштитне мреже и подела задужења | Стручни сарадник, директор | XI | Дефинисан ланац улога и одговорности у УНЗ – доступан свима |
Промоција и примена стратегије превенције | Координатор ВТ, вршњачки тим | Током II полугодишта | Различите превентивне активности |
Превентивне активности Вршњачког тима | Координатор ВТ, вршњачки тим | Током II полугодишта | Број укључене деце и број активности |
Укључивање вршњака у тематске групе и акције | Координатор ВТ, вршњачки тим | Током II полугодишта | Број ученика који траже помоћ од ВТ и школског тима |
Припрема и извођење Форум представе | Координатор ВТ, вршњачки тим | Током II полугодишта | Број Форум представа, укључене деце, видео записи, изложбе… |
Укључивање и информисање родитеља о активностима | Школски тим, вршњачки тим | Током II полугодишта | Евиденција сарадње са родитељима |
Организовање „Конференција случаја“ | Школски тим, вршњачки тим | Током II полугодишта | Евиденција и записници |
Праћење примене механизма интервенције и превенције | Школски тим, стручни сарадник | Током II полугодишта | Портфолио школе о реализацији пројекта |
Сарадња са др. службама, спортским и невладиним организацијама и институцијама | Школски тим | Током II полугодишта | Евиденција сарадника, подршка из лок.заједнице, записници са састанка |
Сарадња са медијима | Школски тим, вршњачки тим | IV/V | Презентације у медијима јавни наступи, трибине |
Медијска промоција резултата | Школски тим, вршњачки тим | Током II полугодишта | Медијске презентације, плакати |
Вредновање резултата примене пројекта | Школски тим, директор, ментор | VI | Упитник за програм Школе без насиља |
У оквиру пројекта школа без насиља велику улогу има „Вршњачки тим“ који има улогу да оснажи децу у препознавању насиља. Чланови „Вршњачког тима“ су расположени за комуникацију са вама:
Слободан Тадић – Он је веома добар, искрен, способан, духовит. Задовољство је са њим радити. Без њега бисте се сигурно сморили и зато обратите се Боби.
Невена Кремић – зашто се обратити за савет Невени? Зато што је увек отворена, спремна да помогне у свакој ситуацији. Комуникативна је, искрена и реална. Постиже сјајне резултате на такмичењима из Српског језика.
Стефан Ристић – Комуникативан је, воли да се дружи, има времена за ваше проблеме. Позитивно мисли, одличан у школи, све решава мирним путем.
Никола Пердух – Паметан је, бистар и духовит. Решиће вам све проблеме и показати прави начин да их и сами решите. За себе каже „Не продајем ја поклањам“.
Катарина Ђокић – Обратите јој се, зато што зна да посаветује, зато што ће вам помоћи. Њој можете поверити све своје проблеме. И зато не оклевајте. Ако се суочите са насиљем обратите се Каћи.
Марија – У тиму има једна Марија
слатка је и фина
уредна и добра
као мандарина…
Други битан пројекат школе је уградња видео надзора у школи, а исто тако имамо и школског полицајца. Школски полицајац је радник ОУП-Бајина Башта који је пре него што је ступио на ову дужност прошао обуку за рад у школи. Сада је он полицајац задужен за школу и окружење школе.
Такође смо веома поносни што смо ушли у програм „Лименке сакупљај околину сачувај“. Овај програм спроводи Recan Фонд у сарадњи са партнерима унутар школа. Школе које уђу у овај програм као и наша школа добијају разне едукативне материјале (постере, летке и брошуре) који прате акцију прикупљања и едукује ученике. Рециклажа лименки је једноставна и корисна, и ученици уче како се рециклирањем чува животна средина.